loadingimg

Wczytuję dane...
Znajdujesz się w: Strona główna » KOSIARKI » Spalinowe
poprzedni powrót do poprzedniej strony następny
Kosiarka Spalinowa Oleo-Mac G 44 PK
Oleo-Mac
Produkt dostępny!
średnia: 0.0  ocen: 0

Realizacja zamówienia: 3 dni

Producent: Oleo-Mac

Model: 8815

Waga produktu: 23.7 kg

Gwarancja: 24 miesięcy

KUP TERAZ!
Cena:899,00 PLN
  • Opis produktu

G44PK AUTO kosiarka spalinowa pchana OLEO-MAC 41cm 4,0 K.M silnik EMAK G 44 PK
Ze względu na ciągłe zmiany konstrukcyjne prowadzone przez firmę EMAK, zdjęcie może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.
 
CECHY:
• Znakomity i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne zalety to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy, bardzo odporny na jego skrzywienie.
W TYM MODELU Z AUTOMATYCZNYM SSANIEM
• Jest wyposażona w koła na łożyskach, które gwarantują płynność jazdy urządzenia
(przednie koła łożyska ślizgowe, tylne kulkowe )
• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być regulowana na każdym kole w
zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele wyposażone są seryjnie w noże do rozdrabniania, które pozwalają
na rozdrobnienie trawy, dzięki czemu mieści się ona znacznie lepiej wewnątrz kosza
na trawę o pojemności 60 litrów.
 
ZALETY:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV z łatwo dostępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
Zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to mocne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, ale także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne elementy konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność silnika i stanowi istotny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Konstrukcja silnika posiada również ciekawe rozwiązania zwiększające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: duży tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.
Dlaczego silniki EMAK są wyjątkowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, jednocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Nawet o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* Automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w momencie rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja zmniejsza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie również siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje automatycznie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego zdecydowanie obniżają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na zwiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia podczas uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.
* Żeliwna tuleja cylindra to następny, istotny krok, w kierunku zwiększenia żywotności silnika. Zastąpiono powszechnie stosowane w tej grupie silników aluminium trwalszym stopem żeliwa: